Ugledne stranke

Ali je pomembna dobra optimizacija internet strani

Se lahko optimizacije internetnih strani lotim sam?

Si za vaše internetne strani želite, da bi bile visoko uvrščene na internet iskalnikih, bi privabljale čim več ciljnih torej dejanskih kupcev, bi bile najdene pod različnimi ključnimi besedami, bi lahko sami preverjali in spremljali učinke ter rezultate optimizacije? Optimiziranje internete strani in grafično oblikovanje oziroma angleško Seo (Search Engine Optimization) je v času množičnosti internet strani in velike konkurence vitalnega pomena, saj omogoča dobro najdenost vaše internet strani v iskalnikih, kar posledično pomeni več obiska in večjo prepoznavnost spletne strani. Mnogi se zatekajo kar k plačljivi promociji internetnih strani, vendar se na dolgi rok kot najkvalitetnejši in najbolj produktiven izkaže obisk spletne strani preko spletnih iskalnikov. Prednost seo optimizacije je tako tudi v enkratnem plačilu, kajti ko je stran optimizirana in dobro uvrščena v iskalnikih, obisk na vaše strani dobivate konstantno in popolnoma brezplačno. Z odločitvijo za storitev optimiziranja internet strani boste pridobili dobro in stabilno uvrstitev v spletnih iskalnikih, strokovno pomoč pri izbiri najučinkovitejših ključnih besed povezanih z vašo storitvijo, umestitev ključnih besed na spletne strani, ki je pomembna tako za iskalnike kot za bralce vaše spletne strani, dovršeno celostno optimizacijo spletnih strani, možnost spremljanja rezultatov in učinkov optimizacije.

Kaj sploh je optimizacija spletnih strani in zakaj jo podjetje potrebuje?

Optimizacija internet strani oziroma angleško "Search Engine Optimization (SEO)" danes predstavlja postopek priprave spletnih strani na način er optimizacija spletnih strani, da jih spletni iskalniki (google.com, bing.com, najdi.si, ...) čim bolj učinkovito najdejo. To pomeni, da se ob kakovostni optimizaciji internetnih strani določena spletna stran za izbrane ključne besede v spletnih iskalnikih uvrsti čim višje med ponujenimi rezultati. Na dobro uvrstitev v iskalnikih vpliva vrsta pravil, ki jih je potrebno upoštevati že pri samem postopku zasnove in izdelave spletnih strani. Ker danes samo kvalitetna optimizacija spletnih strani ni dovolj za zagotovitev visokih uvrstitev v iskalnikih za vse vaše ključne besede, je potrebno tudi oglaševati na spletnih iskalnikih Google ter Najdi.si. Učinkovita optimizacija internet strani je ključna za občutno povečanje obiska vaših spletnih strani. Le pravilno izbrane ključne besede prinesejo ciljne obiskovalce. Obisk z iskalnikov je daleč najkvalitetnejši obisk spletnih strani in je brezplačen. Ali ste vedeli, da je visoka uvrstitev v spletnih iskalnikih danes ključnega pomena?, da 90% obiskovalcev v iskalniku pregleda samo prvo stran z najdenimi rezultati?, da večino obiska vaših spletnih strani ustvarjajo ravno obiski iz web iskalnikov?

Optimiziranje spletnih strani je eden izmed najpomembnejših korakov v celotnem procesu izdelave internet strani. Na trgu mnogi ponudniki ponujajo in obljubljajo gradove v oblakih, ki naj bi jih boste dosegli s pomočjo njihove optimizacije spletne strani. A žal je tako, da se za dejanskim procesom optimizacije spletnih strani skriva mnogo več, kot le številčno umeščanje ključnih besed v spletne strani. Nestrokovna optimizacija spletne strani lahko privede tudi do kaznovanja spletne stani s strani iskalnikov, kar privede do izpada obiskovalcev in kupcev. Nekaj od pomembnejših dejavnikov učinkovite optimizacije: • prava izdelava spletnih strani (kodiranje), • prava izbira ključnih besed, • pravilna umestitev ključnih besed v spletne strani. Tako je zelo pomembno, da je optimizacija internet strani opravljena kvalitetno in učinkovito. Že v postopku izdelovanja spletnih strani je treba upoštevati postavitev ključnih besed in fraz izdelava logotipa, ki zadevajo vašo dejavnost. Na koncu faze izdelovanja strani je potrebno s stranko narediti še končno optimizacijo spletne strani za izbrane besede in to brezplačno. SEO optimizacija se obravnava individualno, tako da se na podlagi pogovora ter pričakovanj stranke opredelijo željeni cilji. Glede na slednje se določijo stroški, ki so vezani na rezultat končne optimizacije.

<< Domov